خوراک موزیک

سرگرمی وتفریح

خوراک موزیک

سرگرمی وتفریح

دانلود آهنگ زیبا عهد کردم از ایوان بند

دانلود آهنگ عهد کردم که دگر می نخورم در همه عمر ایوان بند


Download New Music Evan Band – Ahd Kardam Ke Degar Mei Nakhoram  On Mersi Music

دانلود آهنگ ایوان بند عهد کردم , تک آهنگ

دانلود آهنگ 

دانلود آهنگ جدید فریان به نام رو به رام کن

دانلود آهنگ جدید فریان به نام رو به رام کن

Download New Music Faryan – Roo Be Ram Kon

دانلود آهنگ فریان به نام رو به رام کن , تک آهنگ

متن آهنگ رو به رام کن فریان

میدونم تو هم دلت یه جایی گیره آره یه وقتایی دل تو هم میگیره
پس کمی با دل من تو مهربون باش نذار این دل روی دست تو بمیره
من داغونو تو بازم رو به راه کن تو بخند تو دلم آتیشی به پا کن
بذار از این شب و این غما جدا شم یکمی به حال امشبم نگاه کن
منو بازیچه ی این کوچه ی بارونی نکن منو دست این شبا نده واسم کاری بکن
عزیزم جون خودت تو دلمو خالی نکن …
منو بازیچه ی این کوچه ی بارونی نکن منو دست این شبا نده واسم کاری بکن
عزیزم جون خودت تو دلمو خالی نکن …

دانلود آهنگ جدید فریان رو به رام کن با لینک مستقیم

منو آواره هر شهر و خیابونی نکن منو دیوونه ی زنجیری این کوچه نکن
جلوی همه داد بزن اسم منو آره فریاد بزن بگو که من عاشقمو
منو بازیچه ی این کوچه ی بارونی نکن منو دست این شبا نده واسم کاری بکن
عزیزم جون خودت تو دلمو خالی نکن …
منو بازیچه ی این کوچه ی بارونی نکن منو دست این شبا نده واسم کاری بکن
عزیزم جون خودت تو دلمو خالی نکن …

دانلود

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام عشق جان

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام عشق جان

Download New Music Amin Rostami – Eshgh Jan

دانلود آهنگ جدید امین رستمی به نام عشق جان , آهنگ های امین رستمی

متن آهنگ عشق جان امین رستمی

دلمو میزنم به دریا بی قایق عشق جانم، تو چی میدونی از حال یه عاشق
از سرم دیگه نمیره عشق تو عشق جانم میترسم یه روز نبینمت من باز دل نگرونم عشق جان
وای من همه چی معلومه تو حالت چشمای من به همه میگه چیه تو دل رسوای من پر احساسه وجودم
وای من داره عشق میریزه از طرز نگاهای من جای من خالیه پیشت یار زیبای من بگو من عشق تو بودم
خوبه که خوبه حالت منم ایده آلت اسممه تو فالت عشق جانم …

دانلود آهنگ جدید امین رستمی عشق جان با لینک مستقیم

دنیامی اونی که میخوامی عشق جانم، عشق جانم هوامی تو همه ی نفسامی عشق جانم
دلخوشیمی تو حال خوب این روزا عشق جانم نرو از قلبم زود زود بیا عشق جانم
وای من همه چی معلومه تو حالت چشمای من به همه میگه چیه تو دل رسوای من پر احساسه وجودم
وای من داره عشق میریزه از طرز نگاهای من جای من خالیه پیشت یار زیبای من بگو من عشق تو بودم
خوبه که خوبه حالت منم ایده آلت اسممه تو فالت عشق جانم …

منبع

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام فقط باش

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام فقط باش

Download New Music Naser Zeynali – Faghat Bash

دانلود آهنگ ناصر زینعلی فقط باش , تک آهنگ

متن آهنگ ناصر زینعلی فقط باش


عجب احساسیو عجب هوایی عشقت کنارته همچین شبایی

نگامون بی بهونه قفله رو هم

عجب دنیاییو عجب خدایی

نفسام میگیره کنارت فقط باش همین لحظه چقد دلم میخوادت فقط باش

گل دوست داشتنی این دلت نگیره

که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیذارم کسی جاتو بگیره

گل دوست داشتنی این دلت نگیره که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی

نمیذارم کسی جاتو بگیره

تو تنهایی واسم قد ی دنیایی تویه دیوونه رو کی تنها میذاره

تا هر وقت که بخوای ادامه میدم بات

نپرس تاکی باهاتم همتا نداره

نفسام میگیره کنارت فقط باش همین لحظه چقد دلم میخوادت فقط باش

گل دوست داشتنی این دلت نگیره

که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیذارم کسی جاتو بگیره

گل دوست داشتنی این دلت نگیره

که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیذارم کسی جاتو بگیره

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام فقط باش

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی به نام فقط باش

Download New Music Naser Zeynali – Faghat Bash

دانلود آهنگ ناصر زینعلی فقط باش , تک آهنگ

متن آهنگ ناصر زینعلی فقط باش


عجب احساسیو عجب هوایی عشقت کنارته همچین شبایی

نگامون بی بهونه قفله رو هم

عجب دنیاییو عجب خدایی

نفسام میگیره کنارت فقط باش همین لحظه چقد دلم میخوادت فقط باش

گل دوست داشتنی این دلت نگیره

که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیذارم کسی جاتو بگیره

گل دوست داشتنی این دلت نگیره که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی

نمیذارم کسی جاتو بگیره

تو تنهایی واسم قد ی دنیایی تویه دیوونه رو کی تنها میذاره

تا هر وقت که بخوای ادامه میدم بات

نپرس تاکی باهاتم همتا نداره

نفسام میگیره کنارت فقط باش همین لحظه چقد دلم میخوادت فقط باش

گل دوست داشتنی این دلت نگیره

که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیذارم کسی جاتو بگیره

گل دوست داشتنی این دلت نگیره

که این مغرور دیوونه میمیره

خودت آمارمو داری میدونی نمیذارم کسی جاتو بگیره