خوراک موزیک

سرگرمی وتفریح

خوراک موزیک

سرگرمی وتفریح

آهنگ عاشق اون نم نمای بارون شدم که شبا میباره  از حمید هیراد


دانلود آهنگ جدید حمید هیراد عاشق


 دانلود آهنگ بسیار زیبا از حمید هیراد به همراه متن آهنگ عاشق


Download New Music BY : Hamid Hiraad | Ashegh With Text 


دانلود آهنگ حمید هیراد عاشق , تک آهنگ 


  ادامه مطلب ...

آهنگ زیبای کی کی دو یو لاو می

دانلود آهنگ کی کی دو یو لاو می (Kiki Do You Love Me) چالش کی کی (KiKi)


 آهنگ زیبای کی کی دو یو لاو می (kiki do you love me) برای چالش ماشین کی کی (kiki) ب


Download New Music  : Drake | In Me Feelings With Text 


دانلود آهنگ کی کی دو یو لاو می , آهنگ خارجی 



متن آهنگ چالش کی کی (KiKi)

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


 دانلود آهنگ کی کی دو یو لاو می Kiki Do You Love Me


Say you’ll never ever leave from beside me


───┤ ♩♬♫♪♭ ├───


دانلود آهنگ کی کی دو یو لاو می (Kiki Do You Love Me) چالش کی کی (KiKi)



دانلود آهنگ کی کی دو یو لاو می


دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تا دنیا دنیاست

دانلود آهنگ تا دنیا دنیاست من با حال خوش باهاتم از مجید یحیایی


دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی به نام تا دنیا دنیاست


Download New song Majid Yahyaei – Ta Donya Donyast In Mersimusic


دانلود آهنگ مجید یحیایی تا دنیا دنیاست , آهنگ های مجید یحیایی 



متن آهنگ تا دنیا دنیاست مجید یحیایی

ای وای از این دل دیوونه از دست این زمونه حرفای عاشقونه

ای وای تویی که بهارم از اینکه تورو دارم تو عشق موندگارم

تا دنیا دنیاست من با حال خوش باهاتم من عاشق آرامش توی اون چشماتم

تا دنیا دنیاست من بدون تو میمیرم تو هر کجا باشی به عشق تو اسیرم


دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی تا دنیا دنیاست با لینک مستقیم

منو ببخش اگه همش بهت میگم دوست دارم دوست دارم

منو ببخش اونکه فقط نبینمش کم میارم کم میارم

تو کنارمی و حالم با تو دیدنی ترینه اعتماد تورو دارم حس خوشبختی همینه

من وجودمو نمیخوام اگه عاشقت نباشه تو نباشی من میمیرم به خدا این انتهاشه

تا دنیا دنیاست من با حال خوش باهاتم من عاشق آرامش توی اون چشماتم

تا دنیا دنیاست من بدون تو میمیرم تو هر کجا باشی به عشق تو اسیرم


دانلود آهنگ جدید مجید یحیایی

دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام خستم

دانلود آهنگ بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا از هوروش بند


دانلود آهنگ جدید هوروش باند به نام خستم


Download New Music Hoorosh Band – Khastam


دانلود آهنگ هوروش باند خستم , تک آهنگ 



متن آهنگ خستم هوروش باند

خستم از این زندگی که منو ول کرده آرزوهای من دیوونه رو زده باطل کرده

خستم بی تو از آدمای شهر کاش تو بودی دستات منو آرومم میکرد

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا

مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا

مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده


دانلود آهنگ جدید هوروش بند خستم

آدم شد کسی که تو پا گذاشتی رو گلوش آخر مرد پس زدی عشقشو نموندی پهلوش

فرق داشت تموم روزایی که با تو گذشت حرف داشت این دلی که ندیدی آروم شکست

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا

مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

بسه جون هردومون خسته شدم از این شبا کم نشو از زندگیم داغون شدم برگرد بیا


مگه میشه اون روزا رو تو الان یادت بره مگه آدم عشقشو میتونه عذابش بده

متن آهنگ عزیزم چته فاتح نورایی

دانلود آهنگ جدید عزیزم چته فاتح نورایی  


Download New Music Fateh Nooraee – Azizam Chete


دانلود آهنگ عزیزم چته فاتح نورایی   , تک آهنگ 



متن آهنگ عزیزم چته فاتح نورایی

نگاهت به ساعت نمیخوابی راحت عزیزم چته

یه مشت حرف بی ربط یا اشکای بی وقت عزیزم چته

حواست که پرته به تقویم هفته عزیزم چته

اتاقت جدا شد لبت بی صدا شد عزیزم چته

مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه

حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه

آره ساده باختم زمین خوردم اما تو خواستی بیوفتم

مقصر منم که ازت هرچی دیدم به هیشکی نگفتم به هیشکی نگفتم


دانلود آهنگ جدید فاتح نورایی عزیزم چته با لینک مستقیم

به عکسای گوشی همش خیره میشی میریم سمت دریا میخوای تنها باشی

میگی مهلت ما به آخر رسیده یه عشق جدیده نه از تو بعیده

مقصر منم که خیال کردم هیچکس باز عاشق نمیشه

حواسم نبود شاه توی دست آخر یا ماته یا کیشه

آره ساده باختم زمین خوردم اما تو خواستی بیوفتم

مقصر منم که ازت هرچی دیدم به هیشکی نگفتم به هیشکی نگفتم